08 september, 2009

Vad gör jag här? Jag ska sitta och plugga! Ingen läser väl ändå det här (och om ni trots allt gör det så hade kommentarer uppskattats!)
Fast ni bloggläsare vill väl mesta bara läsa om mode och svenska tjejers vardagsliv. Inte för att det är något fel med det, jag önskar bara beklaga mig över att ingen intresserar sig för filosofiska frågor och reflektioner över vardagliga fenomen.

Intressant! Jag kan i princip skriva vad jag vill här. No shiiet, det är min blogg. Kan skriva hur dållig svenska ja vil åsså. Men jag väljer nog att utrrycka mig korrekt.

Men ennihwei. Fan vad jag älskar England! Den brittiska dialekten är helt fantastiskt underbar och krydda det med lite Midsomer Murders och asgullig royal family-fetishism - vem kan motstå det?

Jag undrar om det blir något British accent-utskott.
England in my heart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar