16 september, 2009

Hejsan allihopa!
Nu plötsligt fick jag lust att skriva ett "vanligt" blogginlägg.

Idag hade vi idrottsdag. Det var sjukt kul, dock med en del missöden. Dels Martin, som glömde bort att överlämna stafettpinnen, och sedan en pinsam fotbollsmatch. Jag blir så jäkla sur!
Första matchen gick asbra, enligt mig i alla fall. Vi mötte bf-treorna, och det slutade med tre ett till dom. Men varför gick då denna matchen asbra? JO, jag kämpade, allt vad jag kunde. Vi gjorde första målet. Sedan får Munti som står i mål övermod och tycker att han ska vara utespelare. Vips, så har de gjort tre mål och matchen är plötsligt över.

Trots detta, gör de samma misstag även nästa match. Dessutom, så skiter de i att passa oss tjejer! Vi var fyra tjejer av sju spelare totalt, som alla gärna hade gått in för det - om vi bara hade fått bollen. Andra laget var verkligen asduktiga och det slutade med sju noll någonting.

Men vafan?! Jag blir så jävla sur, hade värsta läget och ändå måste de tänka att tjej=kan inte spela. SO WHAT om jag kan spela, jag kan KÖTTA! (Och jag är faktiskt inte helt tokig på plan heller!) Men nejdå, Sinan ska passa Munti, som täcks av två från det andra laget, TROTS att BÅDE jag och Issa stod fria rakt framför mål.
DESSUTOM blir de j*vla killarna sura när det går skit, vilket sänker lagandan nåt så totalt!
Nä fy för sånna säger jag bara.

Hejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar